21 Maj 2012

Hej på er fina! Jag kom hem ganska sent igårkväll så jag la mig istället i soffan en stund innan jag landade i sängen. Skolveckan har dragit igång igen och det har varit så sjukt underbart väder idag. Alla har lökat som fan men underbart har det varit. Dagen toppade med 36 grader, det är så härligt att se när alla skolans elever bara ligger utspridda över områdets gräsmattor för att plugga utomhus. Inte en kotte ville sitta inomhus idag. När jag kom hem satte jag mig med matten direkt, repetade lite.. nationella imorgon. Nu har jag precis sprungit en sväng och ska hoppa in i duschen och sen fixa i ordning lite mat. Ha en fin kväll! :D


Trött springtjej, hej!


Kommentarer
Postat av: louise

Allt bra? :)

2012-05-22 @ 16:39:33
URL: http://tingelinge.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

När jag ser en bild kommenterar jag därefter efter 5 sek har jag kommentaren klar

De ,ärks när jag gillar nån bild

2012-06-12 @ 21:34:16
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback