CENTRAL FESTIVAL

Hej hej hej! :D det är redan den 9onde januari? Vi har snart varit här en vecka och har bara halva semestern kvar.. bara ;)

I lördags åkte vi tillbaka till stranden vi bodde på förra året, Kamala. Det var underbart att få träffa människorna vi fick kontakt med förra gången.. jag blev så himla paff över att dom ens kände igen oss när vi bara gick förbi, det går ju några hundra tusen människor förbi på stranden varje dag. Men dom kom springandes mot oss med stora leenden. Vi badade, tog thaimassage, pratade och catchade upp med lokalbefolkningen. Jag måste säga att jag gillar Kamala mer än Karon, det är liksom mindre och mysigare med många restauranger på stranden. :)

Igår hängde vi vid poolen på förmiddagen och gick till stranden på eftermiddagen.

Nu sitter jag i hotellsängen och gäspar, klockan är snart 23.00 här. På eftermiddagen idag åkte vi in till Phuket Town till ett gigantiskt köpcentrum som heter Central Festival. Shoppade loss som galningar. Bland annar Converse som man får så mycket billigare här än hemma även fast det är äkta vara.


Kommentarer
Postat av: beccis

hur har din dag varit? själv hade jag första skoldagen efter jul idag så det har varit jobbigt kan jag säga! kram

2012-01-09 @ 19:00:20
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: - Swedish Source Of The Secret Circle

sv: jadå sj? :D

2012-01-09 @ 20:20:12
URL: http://thesecretcircleserien.blogg.se/
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

härligt med semester :D asfint där! sola lite åt mig med, okeeeeeeeeej? :D

2012-01-10 @ 10:23:53
URL: http://issas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback