28 April 2012

Känner att det blir lite tjatigt om jag ska be om ursäkt varje gång jag inte bloggat på en vecka. Det är i alla fall redan lördag igen och jag har drygt 4 och en halv dags ledighet framför mig.

I måndags drog skolveckan igång med en ganska lugn heldag med Svenska. Efter skolan gymmade jag en timme innan jag åkte longboard bort till mamma.
I tisdags började skoldagen med Matte, efter lunch slutade jag och åkte in till stan och haffade en frisörtid. Jag brukar alltid ha mörkt hår på vintern och ljust på sommaren men nu kände jag att jag skulle satsa på ljust lite tidigare än vanligt. Är ljushårig i grund och botten så nu är jag i princip tillbaka i ursprungsläge. Efter en mysig stund på stan med Bea åkte vi hem till henne och umgicks hela kvällen och natten.
I onsdags pallrade vi oss upp till skolan för nationella i Svenska B, tror faktiskt att det gick riktigt bra.
Torsdagen bjöd på Naturkunskap hela dagen och en oplanerad tripp till Hoburgen med klassen. Tog en fika med Lucas innan jag drog bort till dansskolan och skakade lite rumpa.
Igår var det fredag och vi hade EXPO hela dagen. Gjorde klart lite beställningsjobb och sen mötte jag upp Christoffer för lite häng på stan och lite longboardande. Kom hem till Mamma & Pappa för ett litet tag sen och nu sitter jag ute på terassen i solskenet och bara myser.




Mobilbilder från veckan som gått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback