8e September 2011

God morgon solstrålar!

Har känt mig hängig i flera dagar nu men ändå inte satt mig ner och tagit det lugnt.. Jobbade hela dagen igår även fast jag egentligen borde legat nerbäddad, men äh.. vad gör man inte för pengarna ;) När jag hade slutat umgicks jag med papi ett tag innan jag åkte in till lägenheten. Vaknade i morse och mådde ännu sämre så jag stannade hemma, sov länge och det känns redan lite bättre :D

Jag har precis fixat en stor frukost, jag som oftast inte orkar så mycket på morgonen är idag hungrig som en björn, haha! Ska försöka lära mig att äta kaviar på mitt ägg, har alltid hatat kaviar och kommer fortsätta med det men ska fan lära mig nu, ägget får bli ett undantag.


Kommentarer
Postat av: Helena

Söta du

2011-09-08 @ 10:00:06
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Patricia♡

Hihi, varför tvinga sig att lära sig äta något som man inte tycker om?:)

Hoppas du mår bättre, krya på dig!

2011-09-08 @ 14:24:36
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback