Inbrott.. igen

Nu är jag hemma efter en helt okej skoldag, blev lite förbannad när jag kom till skolan eftersom att vi hade haft inbrott igen, tror att det är 6e gången sen vi började i Augusti, riktigt tråkigt att sånt här ska hända. Dom som gör det fattar ju inte att dom förstör för oss, och våra arbeten..

Det blev inga inlines på idrotten eftersom att det regnade hela dagen, vi var inomhus och spelade goalball, (blindboll) istället. Sen spelade vi fotboll och basket också. En riktigt kul idrottslektion! :) Fast i fotbollen, knuffade Lucas in mig i väggen så att mitt knä vreds åt ett håll och kroppen åt ett annat. Skrapade upp knät lite och fick jävligt ont, men jag fortsatte ändå och gjorde mitt bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback