Are you the hero of my dreams

Äntligen fick jag igång internet! Det har strulat jättemycket dom senaste veckorna.
 
Träningen ikväll gick bra, har sån värk i mitt knä bara.. men man ska inte klaga :) Nu ska jag hoppa in i duschen sen diska och efter det hoppar jag nog i säng och kollar på en film.

Imorgon i skolan har vi foto på förmiddagen, då ska jag göra klart min panoramabild från Stora Karlsö. Utställningen öppnar ju om två veckor :) Efter lunch har vi idrott och jag hoppas på något riktigt kul! Vet inte om jag ska träna imorgon för vi måste köpa en present till Terese eftersom att vi ska på hennes konfirmation på Lördag. Och juste på tal om det.. jag köpte en ny klänning idag (ja det var nödvändigt) ;) Måste ju ha något fint på mig på lördag. Ni får se bilder antingen imorgon eller på lördag kväll. Puss! ♥



Kommentarer
Postat av: Cajsa

nu är jag tillbaka i bloggvärlden! hoppas att du inte har glömt mig! Har massor att ta igen nu i alla fall. :/

2011-05-26 @ 20:43:56
URL: http://cjssong.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback