31 maj 2011

Godmorgon sunshines! ♥

Jag är klar för att ta mig till skolan. Har bara Samhäll idag eftersom att vi blev klara med Engelskan förra veckan. Ska lämna in min uppsats, Hur man startar ett eget företag, idag. Jag är nervös för vilket betyg jag kommer få på den. Men jag är i alla fall nöjd. Har jobbat med den i tre veckor nu så G borde jag klara i alla fall. Efter skolan ska jag grilla med ett gäng, förmodligen nere på strandpromenaden och så drar vi nog hem hit till mig en stund efter.

På Onsdag åker jag hem till Mami & Papi, säger hejdå till dom eftersom att dom åker på semester i drygt en vecka nu. På kvällen har jag dansuppvisning, och jag har inte fixat hippiekläder äääääääääääänuuuuu!

Nu har jag varit en tidsoptimist igen.. som vanligt då alltså. haha. Måste springa, puss!


Kommentarer
Postat av: PINKPIERCING.SE

svar: ja :D

allt bra idag? :)

2011-05-31 @ 11:51:50
URL: http://pinkpiercing.se
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

skönt med kort skoldag :)

2011-05-31 @ 11:56:41
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback