I know you're somewhere out there



Nu ska jag ut och gå en sväng i det sköna vårvädret och sen funderar jag på att baka något, men vet inte vad. Något tips?

Imorgon har vi engelska hela dagen i skolan, eftersom att jag älskar engelska är det en bra dag. Efter vet jag inte vad jag ska göra, kanske se på bio?
Vi ska få en fotouppgift imorgon som vi ska göra hemma på fredag så det blir ingen skola då, bara en soft fotodag hemma. På kvällen ska jag ner till hamnen och slänga lite rosenblad i vattnet för
J ♥
På lördag ska vi fira mina två kusiner och sen på kvällen kommer Linns familj hit och äter. Mysigt!
Söndagen består av träning med småbarnen och sen tränarmöte efter.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Hihi ja :)

2011-03-23 @ 14:01:52
URL: http://flickansblomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback