Träning ♥

Har precis cyklat 1 mil på träningscykel, duschat och fixat mina naglar :)

För dom som inte vet eller har fattat det så älskar jag att träna, jag tränar ungefär 4-5 dagar i veckan, jag spelade fotboll i 10 år men slutade pågrund av min knäskada och att laget splittrades. Jag har många gånger funderat på att börja spela igen men jag har en rädsla om att jag ligger så långt efter, jag har ju inte spelat på två år och ja två år är lääänge. Men vad är det man säger? en gång fotbollsspelare alltid fotbollsspelare..
Jag dansar också oftast två gånger i veckan och tränar ett lag med småtjejer i fotboll :)
Förut i mitt liv har jag också spelat volleyboll, badmindton och ridit. Haha ja vad kan man säga, Jag älskar sport! ♥


Kommentarer
Postat av: Alba

Visst är sport och att träna det bästa som finns?! :D <3

2011-01-07 @ 18:34:04
URL: http://albalauthers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback