dag 05- vad är kärlek?

Jag tror faktiskt inte att jag kan berätta för er vad kärlek är. Eller alltså det finns ju så många olika sorters kärlek. Kärleken till sin familj, till ett djur, till sin pojk eller flickvän, till mat eller sport. Ja i stort sett kärleken till allt. Men jag skulle vilja säga att den kärleken som är störst är kärleken till min familj, mina nära och kära. Kärlek är inte bara en fråga om att älska utan också om att bli älskad. Kärlek är det jag får uppleva med dom jag älskar.

Kommentarer
Postat av: felicia

sv: låter mysigt.

jag har inte gjort så mycket idag. klippt daddy & min bror. nu ska jag försöka sova. KRAM

2011-01-30 @ 23:58:03
URL: http://felicccciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback