tvåa nolla februari tvåa nolla etta etta



Ojojoj.. vilken kväll jag hade igår. haha säger inte mer än SJUKT KUL! :D

Jag har bara varit vaken en liten stund, kom väl i säng vid 03.30 imorse.. eftersom att när jag kom hem från lagfesten var jag sjukt hungrig så jag åt lite potatisgratäng och kalkon, haha gott!

Jag ska bara packa ihop väskan nu, sen åker jag med papi in till stan och han lämnar av mig vid lägenheten. Imorgon börjar en ny skolvecka igen.. det är skönt med estetisk verksamhet men det är också grymt skönt att det bara är den här veckan kvar sen har vi lov. Och efter det är jag taggad till att börja med vanliga lektioner.

Kommentarer
Postat av: M A T I L D A ♥

sv. :D

2011-02-20 @ 17:55:51
URL: http://raaawwr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback