26e December 2011

Annandag Jul! Jag ska snart iväg och jobba så det får bli ett snabbt inlägg.

Jag firade julafton tillsammans med familjen och hela släkten på mammas sida i min mammas föräldrahem där min morbror med familj bor. Vi åt mat, pratade och skrattade, tomten kom och skulle dela ut julklappar men stackarn hann ju inte ens med när mina kusiner skulle hjälpa till, svish så var alla klappar utdelade och tomten kunde gå igen, haha.. släkten är värst eller hur är det? Efter det kollade vi på Kalle Anka innan vi åkte hem till en annan morbror med familj och gav småkusinerna deras klappar. Sen åkte vi hem och firade vidare här hemma, pappa fick agera tomte och sen tryckte man (jag) i sig för mycket julgodis.. somnade sött runt midnatt.

Igår åkte vi ut till farmor och farfar, firade med några släktingar från pappas sida, åt ännu mera mat.. gick en mysigt promenad när solen var på väg ner, åt ännu mera mat och efterrätt. puh har gått upp typ 15 kg på två dagar, det var den bikiniformen..

hahah snabbt inlägg?

Jobbet kallar, puss!


Kommentarer
Postat av: linora

-Svar: Samma här. :)



Vad ska du göra idag?

2011-12-26 @ 15:20:18
URL: http://linoraas.blogg.se/
Postat av: danten89

Ja bilderna i senaste inlägget var ifrån idag ;)

Julaftons inlägget finns tidigare =)



Hur är det ? =)

2011-12-26 @ 18:04:17
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback