1a Augusti 2011

Heej! :) Har inte haft varken ork eller lust att blogga dom två senaste dagarna, har inte haft mycket tid heller för den delen.. I lördags hade jag en hemmakväll för mig själv, kollade på film och åt ostbågar, love till dom små gula krokiga sakerna!! I går var jag på kalas vid min kusin sen åkte jag direkt till min Elias, vi åkte direkt till Kneippbyn och så kollade jag på grabbarnas spelning hela kvällen. När vi kom hem till Elias igen var vi riktigt frusna så vi gick och la oss och myste, mös?? haha vad fan säger man? äh skitsamma, ni fattar ;)

Vet att jag är lite seg men eftersom att jag inte var hemma igår avslutade jag inte tävlingen.. men jag gör det idag så fort jag kommit hem från jobbet. Måste kila.. puss!


Kommentarer
Postat av: Lillan

Hoppas att du haft en fin dag!

2011-08-01 @ 23:51:27
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback