den 12 april 2011

Jag har haft en superbra dag idag, åkte till skolan och hade engelska hela dagen. Sen åkte jag och Bea med Vik hem för att fira henne men hon blev jättesur för att hon inte fick några presenter av sin familj, haha.. så söt!
När vi hade fikat i typ tre timmar kändes det som, pratade vi massor och sen fick vi skjuts till bussen och åkte in till stan. Jag sa hejdå till Bea och gick hem, bytte om och nu har jag precis kommit hem efter 1 timmes powerwalk. Kändes skönt efter alla kakor hemma hos Vik. But you gotta love cookies! Right?.

Nu ska jag ta en dusch, fixa mat till mig och trycka igång en bra film :)

Kommentarer
Postat av: LYDIA

sv: haha så bra:) allt bara bra med mig!

du måste ladda hem santcum elle se den på bio riktigt bra:)

2011-04-12 @ 20:59:05
URL: http://lcarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback