Bea & Viktoria

Den 24 Augusti, för exakt två månader sen började jag mediaprogrammet på Donnergymnasiet och jag kände absolut ingen i klassen och bara en person på HELA skolan men bara efter någon vecka i skolan kändes det jättebra med klassen, vi liksom hörde ihop på något sätt, alla är lika galna.
Det var en tjej som jag hade pratat med på facebook innan skola började, Bea och en annan tjej som kom in i vårat klassrum i slutet av första dagen och ville byta till våran klass, Viktoria.
Idag exakt två månader senare är dom här två tjejerna några av mina närmsta vänner, jag litar på dom till hundra procent och folk som pratar om att det inte går att vara tre för att en alltid blir en utanför, så är det inte med oss. Bea är den där underbara tjejen som man kan prata med allt om, hon är så sjukt omtänksam och mysig på alla sätt och vis, vi tänker likadant och skrattar åt samma saker. Viktoria är tjejen man bara inte kan låta bli att älska, jag trodde att jag var den klantigaste människan på jorden, tills jag mötte henne, haha vi har samma sjuka humor och dina smått dumma frågor och inte så smarta kommentarer kan göra en otroligt tråkig dag till något bra.
Jag älskar er tjejer! <3




Kommentarer
Postat av: Anna med A

tack :) allt bra?

2010-10-24 @ 22:52:50
URL: http://annaavs.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakbobsson [foto]

TACK TLL ALLA FINA ORD! jag måste med skriva ner lite, men du får se senare i bloggen <3

2010-10-30 @ 11:06:23
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback