Veckan

Jag kom precis hem till lägenheten efter en dag i skolan och efter det en runda på stan.
Köpte en jättemysig kofta :D

I söndags kväll kom i alla fall Bea till mig och vi pratade och hade det mysigt, i måndags skulle vi jobba på rockturnén i slite med skolan men vi lyckades komma på en buss som inte gick över slite.. haha. så vi fick hoppa av i othem och vänta på att våran lärare anders hämtade oss, det blev mycket skratt under tiden :p
När vi hade slutat åkte jag med Bea hem till rone och sov där, och i tisdags jobbade vi på rockturnén i Hemse.. sen åkte jag hem till lärbro. Igår fyllde jag år och idag har det varit en jätteskän dag i skolan eftersom vi bara var 3 stycken där :)

Bilderna från rockturnén;





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback