knas


Igår var jag inne vid sommargrannarnas och klippte gräset eftersom jag hade lovat dom att göra det nu när dom inte var här.
När jag höll på där springer det en katt rakt ut i vägen och lir påkörd ;o
jag såg verkligen när den blev påkörd och rullade på vägen, och BILJÄVELN stannade inte ens... men det kom en bil från andra hållet som också såg när det hände och den stannade, det var en norrlänning, han hjälpte mig att bära in katten på grannarnas gård, han var hur snäll som helst. katten var död.
sen mitt i allt kom Jehovas Vittnen med bil och gav mig massa häften oh frågade om jag hade funderat på den konstiga frågan, varför dör man och att livet kan ta slut när som helst. liksom va?!
åkte till Tofta sen och skulle bada men där var det inge fint väder alls så vi åkte in till stan och grillade vid min moster och mina kusiner, det blev en rolig kväll med massa skratt och sång i köket!
konstig dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback