girls just wanna have fun.'



Det blev inte att träffa Jonny i lördags för han gjorde något som tog längre tid än väntat.. jag saknar honom!
men jag åkte iaf till Emelie i lördagskväll och vi gick ner på hamnen och bara pratade om allt möjligt och det var en jättefin solnedgång med såklart låg min kamera uppe i Emelies hus.
Vi sprang införbi Time och köpte lite godis sen gick vi hem till henne och kollade på film och åt godis. Vi såg Valentine's Day, den var jättebra!
När vi vaknade i söndags åkte vi ut til Bungeviken och åt glass och badade fötterna, sen åkte vi ut till Strå och tog massa kort vid vattnet och badade fötterna lite där med ;D
När vi kom tillbaka till Emelie bakade vi chokladmuffins som blev supergoda.!
Sen åkte jag hemmåt, underbar helg.

mycket text jag vet men det blev så i det här inlägget, alla bilder från helgen kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback