ända sen i torsdags.



förlåt för att det här blir ett långt inlägg..


åkte ju upp till Jackie i torsdags och det började med att Adam drog med mig in till Patrik, haha men tillsist kom vi därifrån och sen var vi ute och jag fick äntligen träffa Elin, men sen blev det massa strul där uppe på festen men det är bra nu!
Elin, Patrik (alltså inte samma som i början) och jag, haha. vi gick upp till konsum och åkte kundvagn, jag blev utkörd mitt i vägen ;(
Sen kom Oliver och hämtade oss och sjutsade hem mig.
I fredags kom Emelie hit och vi pratade massor och åt glass, åkte till Hide och hade det mysigt sen åkte vi till Kevin och grabbarna när dom lanade sen mot kvällen åkte hon hem igen..
Igår var det lördag och jag och mamma flyttade in mina grejer till mitt nya hem, min 1a på källarplan. Sen mötte vi pappa och gick och åt och såg på Bio; Bröderna Karlsson. Den var skitbra!
Idag har jag varit i Hangvar, fotboll! <3
Och nu ska jag bara äta sen drar jag till Elin och sover där och imorrn SKA jag träffa Jonny! :D

Ojojoj det var inte ett kort inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback