<3

idag har min nya jacka kommit! :D

tog det bara lugnt i torsdags så att jag blev helt frisk.

idag har jag varit ute och gått en lång promenad, skönt!
sen har jag städat lite i mitt rum och varit ute och fotat och det var så himla fint väder idag också, härligt.
mamma och pappa åker till stockholm imorgonbitti så dom är i stan ikväll och syster är hos Evelyn tror jag.
Så det blir en ensam-hemma-kväll, tänkte se på film, kanske hålla på lite med bilderna och fixa naglarna.
Det blir sängen ganska tidigt ikväll, jobbar sista dagen imorgon :D så jävla skönt! sen blir det lov i 10 dagar och då ska jag bland annat flytta in till stan.
Men imorgon efter jobbet ska jag äntligen få träffa min Jonny! :D har saknat honom så himla mycket, då blir det massor med skratt och roligheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback