My birthday girl

Idag är det ingen vanlig dag för det är Beatrice födelsedag!! Hon den där vackra, fina, underbara. Min bästa vän. För lite mer än 4 år sen började vi gymnasiet, vi började båda två i en klass med folk vi aldrig träffat förut, helt ensamma. Första dagen i första ring, när alla stod på skolans framsida, samlade vid flaggstången och dom ropade upp MP10 och vi alla gick fram nervöst från olika håll och samlades i en liten klump runt vår nya mentor. Jag kollade runt lite blygt på alla för att fort försöka se om det var någon jag kände att den, hon, han vill jag bli kompis med. Både jag och Bea kollade på varandra och fick fram något litet pinsamt hej. Då visste jag att det här var tjejen jag skulle klicka med. Och så blev det. I tre år lärde vi känna precis allt om varandra, både bra och dåliga saker. Vi har haft så sjukt mycket uppgångar tillsammans men också en massa motgångar, vissa stunder har vi hatat varandra även fast vi alltid vetat att vi kommer bli sams och älska varandra igen. Vi har växt tillsammans, tänk va små vi var Bea! Så många upplevelser, händelser, resor vi har ihop, det är helt galet.  Nu lite mer än ett år efter studenten hänger vi fortfarande ihop, Humlan & Bejsi. Trots mycket jobb på varsitt håll skulle jag säga att vi är tightare än någonsin! Ha en underbar 21 årsdag älskade vän så ses vi på lördag! Älskar dig ❤️


Kommentarer
Postat av: Charlotta Hägg

Sv. Tack så jättemycket:) Och härliga bilder, grattis till henne!

2014-09-10 @ 10:35:23
URL: http://charlottahagg.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson

Tack min stjärna, du är magiskt. Älskar dig oerhört mycket. Min bästa vän, det är du och kommer alltid vara.

Minns dagarna som igår, det var nytt och spännande och det kändes så skönt att lära känna en carzy brud som bjuder på sig själv när man väl lärt känna henne. Haha! Puss Humlan <3

2014-09-10 @ 23:22:13
URL: http://beattriicee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback