The sun will shine for you

Den här dagen började med riktigt pissväder, när man börjar klockan 06.00 som jag gör måndag till lördag varje vecka räcker det liksom med att klockjäkeln ringer klockan 5 varje morgon. Man behöver inte världens regnskur och dimma på det. Johej vilken positiv start! ;) Jag ska faktiskt fortsätta med att dagen blev bättre, under eftermiddagen gömde jag mig i en biosalong med Jonas & Rosita och såg premiären av Monsters University. Eftersom att alla biljetter med engelskt tal var slut fick vi se den på svenska. Det var vi och alla barn, haha. 
 
Jag kom hem ganska sent, sprang en runda på 5 km, tog ett bad och nu sitter jag här i soffan. I min nya pyjamas och äter keso, blåbär och müsli.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback