2a Maj 2012

God morgon! ♥ Uppdaterade dåligt igår eftersom att på eftermiddagen igår åkte jag på en riktig feberfrossa, svettades och frös om vartannat. Så när jag kom hem från Fårö där jag firade Valborg däckade jag i soffan på direkten och förflyttade mig bara till sängen lite senare. Jag hade i alla fall en underbart mysig och rolig kväll i måndags. Vi grillade och umgicks framför en stor eld i princip hela kvällen.

Idag känner jag mig lite piggare. Och solen skiner, då blir ju vem som helst glad! :D Ska sätta mig på terassen med frukosten och sen måste jag komma igång med lite plugg.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hade också feberfrossa igår, så segt!

2012-05-02 @ 11:11:08
URL: http://malinlindblom.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback