Tappad?

Är jag helt tappad bakom vagnen eller är det inte bara för mig bilduppladdningen på blogg.se suger? Jag tar ju alla mina bilder med en systemkamera och ALLA bilder är över 8 MB men här på blogg.se går det bara att ladda upp bilder som är upp till 8 MB och därför måste jag göra om alla mina bilder jag lägger upp här till superkassa Paintbilder. Dom blir gryniga som fan och kvalliteten suger verkligen. Men när jag kollar på alla andras bloggar tycker jag att alla har fina skarpa bilder, hur gör jag?? HJÄLP!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine Klashed

Om du förminskar bilderna i photoshop först (eller använder "ändra storlek/snedställ" i paint) och sedan sparar bilden i png så blir filen mindre + kvalitén blir nästan lika bra som innan :)

sv: Tack så jättemycket! Va glad jag blir :D

2012-08-27 @ 19:12:07
URL: http://josefineklashed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback