Kaaaallt!



Kom precis in till lägenheten, dagen har varit bra. Var med dom små kusinerna hela förmiddagen. Sen kom favoriten terese med familj och fikade, men vi har mycket att ta igen så vi ska nog ta en fika på stan nästa helg :)
Sen kom Nicki och Göran för att hämta sina barn, jag drog och tränade och efter gick jag på möte. Kom hem, åt mat och sen åkte jag mot stan. Nu ligger jag här och huttrar, lägenheten är svinkall!! Två täcken och en filt. Så nu tänker jag trycka igång en film och sen linda in mig i täckena, mys!

Och jaa, vi hade en grymt bra kväll igår med Linns familj!

Puss

Kommentarer
Postat av: Elahh ♥

Känner du linus ? Du kan svara på min mejl :)

2011-03-29 @ 15:55:18
URL: http://elahh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback