Baby, I was born this way



Hej! Nu är jag hemma igen. Efter en sväng på stan med papi, lämnade vi av honom hos jobbarkompisarna. Åkte och handlade. Sen åkte vi till moster och åt supergod mat. Upptäckte att min mobil var borta, och jag var tvungen att få tag på Bea eftersom att vi skulle mötas.. såg att den låg i pappas låsta bil som han hade nycklarna till :p Och fick typ panik eftersom att Bea säkert hade hört av sig och undrade varför jag inte svarade. Så jag fick gå in på facebook så fort jag kom till en dator och fixa fram hennes nummer. Men då satt hon ute på trappen vid min lägenhet, haha gullet! Vi drog ner till Lasarettet, vid vattnet neranför hade vi minnescermoni för J. Och jag störtbölade, men det var verkligen jättefint! fick träffa min Emelie också, vi stod och kramades i en evighet. Ahh vad jag saknar oss ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

Sv: Ska jobba mellan 10-16, sen får vi se vad som händer..

2011-03-26 @ 07:58:25
URL: http://vonnaponna.blogg.se/
Postat av: M I N I I Z Z A

inte mycke, dudå:) ?

2011-03-26 @ 11:44:53
URL: http://miniizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback