11 juni 2011

Hej! Igår var jag en sväng på stan innan träningen, och då träffade jag av en slump Holländarna. Vi stod och pratade ett tag, dom bjöd mig på glass och sen sa vi hejdå. Dom åkte hem imorse.. så himla tråkigt. Åh vad jag gillade dom! Hoppas verkligen vi åker dit med klassen i höst. :D

Idag har jag varit och kollat på våran foto-utställning, föräldrarna var med och det var riktigt mysigt faktiskt. När Mami & Jag kom in till stan igen handlade vi, och sen åkte vi hem till landet. Ikväll har jag övningskört med Papi, grillat och nu sitter vi i soffan och myser. Imorgon ska vi på studentskiva och kalas hos mina kusiner.



Såhär fin var solnedgången vid strandpromenaden i Torsdags.


Kommentarer
Postat av: emelie

här är allt bara bra :)

2011-06-11 @ 23:44:20
URL: http://plimplom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback