It hurts so bad

Sitter i lägenheten nu, det är svinkallt här.. fan vad jag fryser. 

Glömde i alla fall att skriva förut, att jag har sjukt ont i armbågen. När vi skulle åka till festen igår halkade jag på vägen mellan dörren och bilen, jag hade en banan och en väska i handen. Haha bananen satte jag mig på så den var liksom körd efter det.. Men det gjorde så sjukt ont så att jag började gråta, hade ont hela kvällen men tänkte inte på det så mycket. Det gör fortfarande jätteont, inte alls som igår men armbågen är svullen och helt blå. Kan inte sätta ner den mot typ ett bord utan att dö litegrann. Hu!

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: varsegod och tack :)

2011-02-20 @ 19:22:05
URL: http://liindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback