Hjärtat mitt ♥




Det finns en tjej som betyder otroligt mycket, vi träffades första gången när vi gick i 6an, vi skulle hälsa på den nya klassen vi skulle bli på den nya skolan i 7an, hon heter Emelie Melander. När vi började 7an hade vi inte så mycket kontakt eftersom att vi umgicks med olika personer men sen i 8an började vi umgås och vi hittade varandra på direkten. Idag drygt 3 år senare är hon fortfarande min bästa vän, den som vet mest om mig. Vi hinner aldrig träffas lika mycket nu eftersom att vi går på olika gymnasier men vi försöker i alla fall hålla ihop det. För ingen har ett sånt starkt band som vi har till varandra.

Hennes familj har blivit som en andra familj till mig, jag kan åka dit och vara med vem som helst i hennes familj, dom är så sjukt snälla mot mig och när jag är där känner jag mig som en i familjen. Visst lär man känna sina kompisars familjer men inte såhär som jag känner dom, det är något speciellt.

Emelie Melander, Jag älskar dig 


Kommentarer
Postat av: skumtomte!<3

jag älskar dig gumman !!

du betyder mest för mig , ingen kan ta din plats ,

systrar !! <33333

2011-02-04 @ 20:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback