5e Juni 2012

Hej på er! Hur är läget då? Jag mår jättebra :) Tänkte berätta lite kort om vad jag gjort dom senaste dagarna. I söndags åkte Bea och jag in till stan för att se treornas bal, har var så himla fina i år också. Vi kom hem till landet vid 7 och några timmar senare däckade jag i sängen. I måndags åkte hela klassen till Naturum för att fixa våran utställning. Efter skolan följde jag med Bea hem och vi mös runt hela kvällen. Idag skulle vi inte ha någon lektion på förmiddagen så vi tog sovmorgon men precis när vi skulle ta bussen till skolan fick vi reda på att eftermiddagslektionen också var inställd. Vi åkte till skolan i alla fall för att fixa lite småsaker innan vi satte oss på bussen hem.


Kommentarer
Postat av: ELIN CECILIA

nemas :D

2012-06-08 @ 18:06:25
URL: http://eelin.se
Postat av: Emma Sandberg

sv: tack detsamma sötis ;)



Krami

2012-06-09 @ 22:05:24
URL: http://priska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback