1a Juni 2012

1a juni, SERIÖST??! Tiden går så sjukt fort. Första dagen i månaden bjuder i alla fall på regn och rusk, men solen börjar äntligen titta fram mellan molnen så jag hoppas på en fin kväll! :)

Början av veckan har bjudit på massa skoltimmar och bra umgänge, hängde med Elias i måndags, och med Bea i tisdags. I onsdags gick Bea och jag upp tidigt för att ta båten till Stockholm med två härliga grabbar för en dags shopping och lite fotografering. Det blev mest av det första eftersom att storstaden bjöd på mindre fin väder.. Vi landade i våra sängar hemma på Gotland vid 1-tiden. Igår tog vi sovmorgon innan jag tog mig hem till landet och jobbade kväll. Idag bjöd skoldagen på idrottsteori och Expo. Nästan alla kurser är avklarade, håvade in ett VG på naturkunskapen så det känns bra. Ikväll ska jag mysa hemma med min papi, det var ett tag sen vi träffades nu! ♥


Kommentarer
Postat av: LillKoppen

Tack detsamma! :)

2012-06-01 @ 18:28:58
URL: http://enjoytheliiife.blogg.se/
Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg

Fin bild!

2012-06-03 @ 18:24:57
URL: http://idasbeauty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback