29e Augusti 2012

God morgon! Nu är snart augusti också slut.. fan vad tiden rinner iväg!
Igår gjorde jag det dummaste jag gjort på länge, gick iväg till skolan trots att jag legat med feber i två dygn. Jag kände mig ju så pigg och liksom YEAH! när jag vaknade, men en timme senare när jag satt på bussen fick jag värsta feberfrossan, frös och svettades och frös igen. Solen gassade in genom bussfönstret och bussen var knökfull och jobbig. Ville bara spy på allt. Genomled hela dagen med en miljon nysningar och hostattacker, haha fan vad.. dum jag är!
 
Idag är det dock onsdag och det betyder ledighet. Känner mig piggare på riktigt idag :p och har ett 5 timmarspass på jobbet framför mig och ikväll ramlar skolårets första fest av stapeln. Är så sjukt taggad men tvekar eftersom att jag varit sjuk, vill ju inte missa Islandsresan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback