9e November 2011

Hej snyggingar! ♥

Idag är det den 9e november och det betyder att jag fyller år imorgon! :D Även fast att 17 är det tråkigaste att fylla eftersom att precis inget nytt händer och att man inte får göra något mer än året innan så är jag jävligt pepp!

Idag på min lediga dag har jag jobbat och sen bakat dom sista kakorna till släktkalaset, fixat naglarna, badat bubbelbad och haft ansiksmask. Plockade även fram resväskan och började fundera lite på vad jag ska ha med till Thailand (haha jag vet att det ännu är 8 veckor kvar, men jag gillar att ha allt klart i god tid ;).)

Ikväll myser jag med mamma hemma i soffan på landet, vi har ätit god mat och nu sitter vi bänkade framför Bonde söker fru.

Imorgon spenderar jag först min födelsedag i skolan och sen kommer pappa förbi och fikar innan han börjar jobba. Senare ska mamma & jag ut på födelsedagsmiddag och vi får kanske sällskap av min moster och hennes familj.


Kommentarer
Postat av: - Style by Tove †

sv; Ja! :) Tack desamma!

2011-11-09 @ 21:02:44
URL: http://tovestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback