17e maj 2011

Mötet på jobbet igår gick bra, den första timmen fick vi jobba eftersom att alla var på plats och så. Sen satte vi oss ner och gick igenom alla regler, inget hade ändrats sen förut.. Kom hem vid 9 och då orkade jag verkligen inte packa upp datorn så jag slängde mig på soffan, och somnade. Höhö.

Åkte med Mami in till stan imorse, mötte upp tjejerna och så drog vi ner på stan och filmade hela förmiddagen. Sen drog vi bort till Pastavagnen och åt lunch, efter det gick Vik & Jag hem till Marcus lägenhet och hängde där i några timmar.. pratade, kollade på tv, lyssnade på musik, hade det allmänt chill. Nu har jag precis kommit till lägenhet men jag tänkte snart gå en sväng på stan, kolla om jag hittar något fint :) Men jag sparar nog pengarna till Göteborg, åker ju på Fredag.


Kommentarer
Postat av: Linda

Allt bra med dig idag?:)



Om du eller någon du känner ska gå på bal eller student snart så kan du kolla in min senaste video där jag visar en bra sminkning för just bal eller student:)

2011-05-17 @ 18:53:05
URL: http://toosweet.blogg.se/
Postat av: lovisa

Hej har du en bra start på denna onsdag?:)



Just nu har du chans att vinna en valfri vara ex; badmode,jackor,skor,plånböcker,wctjackor och mkt mer från märken som ed hardy, converse, dior,mm,

anmäl dig här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-18 @ 10:15:32
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback