Torsdag

Hej! Jag kom precis hem till lägenheten efter en dag i skolan och sen en fika på stan med Bea.

Igår var jag ju ledig och då åkte jag och papi och hälsade på farmor och farfar och bjöd dom på semlor, hade en riktigt mysig stund där. När vi kom hem fixade vi mat och sen hade jag dans, lika kul som vanligt! :)
Imorse kom jag till skolan som vanligt, engelska hela dagen, jag älskar ju engelska så den här skoldagen har varit sjukt bra! Efter skolan gick Bea och jag som sagt och fikade, på Siesta, riktigt mysigt att bara sitta och prata en stund. Sen kollade vi runt i lite affärer också. Nu ska jag köra lite Zumba sen laga mat, hoppas ni har en bra torsdag! ♥

Kommentarer
Postat av: j

vad gott;) ja jag gått.

2011-03-10 @ 18:50:01
URL: http://johannaxxxxx.blogg.se/
Postat av: Chriis

Sv: ah :) Allt bra med dig? :)

2011-03-10 @ 19:22:17
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback