15 juni 2011

Nej. Det blir inte alltid som man tänkt sig. Vi skulle ju egentligen grilla med klassen igår men det blev inte så eftersom att vädret var så tråkigt.. vi åt på Joda bar istället. Och det var verkligen jättemysigt. Har ju inte riktigt fattat det än, men Nu Är Det Sommarlov! :D

Studenterna var i alla fall jättefina igår. Och nu längtar jag bara tills det är min tur, bara två är kvar..

I alla fall.. Igår när vi hade ätit klart och sagt hejdå till alla i klassen följde Vik, Lucas & Jag med Linus hem. Hängde där ett tag medans han duschade och gjorde sig klar. Sen tog vi oss ut till Tofta Strand där en annan klass på skolan hade lite fest. Vi var där, hade det riktigt kul. Spelade kubb och drack öl med härligt folk långt in på småtimmarna. När jag kom in till stan igen, sprang jag bokstavligt talat hem till lägenheten och slängde mig i sängen med en filt och dubbla täcken. Fyfan vad kallt det var efter flera timmar på stranden. Men det var värt det för kvällen var otroligt rolig! :D

Jag tog bussen hem till landet vid 12 idag. Har umgåtts med Papi sen dess, men nu har han åkt till jobbet och jag ska iväg på ett hemligt uppdrag. Ha en underbar kväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback