Jag älskar er mina dansande hippies

Jag är hemma efter en helt jävla underbar kväll.

För er som inte vet har jag dansat sen jag var 8 år, har haft samma danslärare i princip hela tiden. Förra året fick hon sitt första barn men hon fortsatte komma och lära oss ändå. Ni fattar vilken ihopsvätsad grupp vi är efter så många år va? I år fick hon sitt andra barn, på grund av att den lilla bebisen har en sjukdom lunde hon inte komma lika ofta och tillslut beslutade vi oss för att köra, dansa så bra som vi aldrig dansat förut nu i sommar eftersom att efter sommaren finns inte gruppen kvar. Vi kommer ju alltid träffas och ha varandra ändå, men inte på samma sätt.. Ikväll hade vi sommaravslutningen, (vi har ännu två uppvisningar i sommar, men det här var liksom avslutning) Och vi hade gjort en dans tillägnad bara till henne, och vi blev verkligen jätteglada när hon kom.

Vi samlade ihop pengar och lät specialgöra ett halsband som föreställde en danssko till henne, ett som bara hon kommer ha. När vi läste upp det vi hade skrivit ner till henne ikväll blev det bara för mycket. Det var då jag fattade att det snart var slut.. jag började grina som en liten unge framför hela publiken, den här kvällen är oförglömlig! men åh vad jag älskar er tjejer! ♥


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Jag vet inte riktigt än faktiskt. Ska du göra något roligt nu i sommar då? :)

2011-06-01 @ 23:35:38
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Tove

allt bra? :)

2011-06-01 @ 23:53:37
URL: http://toveelundberg.blogg.se/
Postat av: SelenaGomezSwe

sv: hehe :P

allt bra? :)

2011-06-02 @ 09:58:53
URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback