19 juni 2011

Fyfan vad trött jag var igår, orkade knappt hålla mig vaken. När vi hade ätit lunch gick jag och la mig en stund, senare mot kvällen åt vi grillat och fick besök av lite släkt. Sen däckade jag i sängen igen :p Hej trött tjej!

Tog sovmorgon och vaknade vid 11 idag, så himla skönt att sova ut! Känner mig inte helt 100, har lite ont i halsen och börjar bli förkyld. Men men.. nu ska jag äta frukost på terassen och sen ska vi åka och hälsa på Farmor & Farfar och ikväll grillar vi nog på stranden :D ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: ' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

jaha gud vad skoj. :D känner också folk från holland hah :D

2011-06-19 @ 12:10:58
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback