10 juni 2011

Godmorgon solstrålar! Jag är uppe, pigg och vaken. Eller uppe i alla fall ;) Det var en jättemysig kväll igår, när jag kom in till stan igen drog jag ner till strandpromenaden och kollade när alla tjejer sprang Vår Ruset. Efter ett tag mötte jag upp Lucas & Linus som satt där och kollade med mig. När dom drog satt jag kvar med mami och hennes vänner som sprang och så hade vi picknick framför solnedgången. Supermysigt! 

Idag tar alla studenten här i stan så jag skulle dit och kolla men Lucas ville att jag skulle åka med honom en sväng till skolan, snäll som jag är offrar jag mig! :p Men jag hoppas att vi kan vara inne i stan runt 14 igen för då har jag bara missat själva utspringningen och då hinner jag se vagnarna. Och jaaaa, sommarlov om 3 dagar! :D En fucking skoldag kvar (fast vi ska bara pynta balkongen som våra studenter springer ut på) Så jävla skönt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback