Framkallar du dina bilder?

Är du en fotogalning precis som jag? Eller gillar du helt enkelt bara att knäppa några fina bilder på semestern?
Jag vet i alla fall att jag älskar dagens teknik med digitala systemkameror men på något sätt var det ändå bättre förr. Därför framkallar jag alltid mina favoritbilder över nätet och sätter in dom i album. Det är liksom en viss känsla med att kunna hålla i ett fotografi och bläddra igenom dom i ett album. Det är en så härlig feeling.

Jag framkallar alltid mina bilder på nätet eftersom att det är både lätt och det går fort. Det krävs bara några klick sen är det klart och bilderna landar i din brevlåda efter ett par dagar.

Innan du framkallar några bilder på nätet ska du alltid kolla upp att det är ett proffsigt företag med stor erfarenhet av fotoframkallning. Om du känner dig osäker på företaget, välj då hellre ett annat som du verkligen känner att du litar på. Det är ju aldrig kul att tro att man framkallar sina bilder och sen står man där med skägget i brevlådan.. det kom aldrig några bilder.

Jag vill tipsa er om en sida som hjälper alla nykomlingar i framkallningsvärlden med att välja bra och trovärdiga företag som du verkligen kan lita på.

DU HITTAR HJÄLPEN HÄR!

Och kom ihåg, nyckeln till fina bilder är, övning, övning, övning.




Kommentarer
Postat av: Twiggy

Jag håller med, förr så skickade man in rullen när man tagit färdigt alla kort, men man blev i och för sej besviken på den största delen av korten man fick hem, nu kan man ju framkalla de finaste bilderna, men konstigt nog blir det att de hamnar på mappar på datorn:(

2011-07-09 @ 11:36:10
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback