5 juli 2011

Nu är jag hemma på landet hos Mamma & Pappa igen. Mötte upp Elias efter många timmars jobb igår, vi satte os i skuggan och bara pratade i väntan på bussen hem till honom. Där åt vi grillat med hans familj och sen kollade vi på en grymt bra film, Ray. Det är en verklighetsbaserad film om den blinda musikern Ray Charles. Helt enkelt en  grym film! :D Vi kunde inte sova så länge idag eftersom att jag skulle med bussen in till stan igen, och jobba med skolan. Men när jag kom in till stan hade en sån jävla huvudvärk så jag hoppade på en buss direkt hem till landet. (haha eller.. jag sprang förbi H&M en sväng medans jag väntade på att bussen skulle gå) :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback