Skidor var det här

Haha ja jag åkte faktiskt med min pappa och åkte skidor idag, vi brukade alltid göra det på vintern när jag var mindre men sen började jag tycka att det var ganska tråkigt men idag tänkte jag att äh, jag kan väl ge det ett försök så jag åkte 5 km :) lite smått stolt över mig själv! haha

Efter det åkte vi bort till moster och åt mat och jag tog hand om kusinerna ett tag när dom var iväg på bio.
Nu har jag precis kommit hem till landet och ska försöka svara på alla era fina kommentarer, och ja det är många som vill bli veckans blogg men bara för att ni inte vinner den här veckan ska ni inte ge upp, snart är det en ny vecka :)

Kommentarer
Postat av: Lisa ♥

Allt bra?

2011-01-04 @ 09:59:07
URL: http://magiclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback