Boyfriend

Ni vet jeansen i boyfriend modell jag visade i ett inlägg för bara ett litet tag sen? jag ville ju så gärna ha ett par till sommaren, och gissa vad. När jag kom hem till landet i fredags frågade jag mamma om hon hade några gamla jeans som jag kunde pimpa till ett par snygga jeansshorts men då säger pappa jag har ett par gamla Levi's jeans och så springer han och hämtar dom. Jag tror ju inte direkt att dom ska passa på mig men jag testar dom på och dom sitter precis som ett par boyfriend jeans och jag vet det är ju det som är grejen att dom ska vara i killmodell men gud så glad jag blev!! jag glömde ju bort idéen om shortsen på direkten. Och nej jag och min pappa har inte samma storlek men ni vet förut på hans ungdomstid så skulle ju byxorna sitta högt och därför passar dom perfekt till mig när jag har dom lågt som ett par vanliga jeans. GILLA! :D jag tror dock att dom är snyggast till ett par flipflops på sommaren men ska försöka göra något snygg imorgon som kan passa även på vintern, så då får ni förhoppningsvis se dom i min outfit för morgondagen. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback