Den 27 februari 2011



Godmorgon
, eller  god dag. Fast nej jag säger bara Hej!

Jag tog en ganska lång sovmorgon idag, åt en god frukost med mami och nu ska vi ta en långpromenad innan jag ska iväg och träna. Senare ikväll har jag inga planer, vet bara att jag ska träna.. sen blir det nog mys med familjen. Vi ska prata lite om resan till fjällen också.

Ja, för er som inte vet åker vi till Fjällen, sälen. Varje år. Det har vi gjort sen jag var 5. Pappas jobb har en stuga där uppe som vi alltid har använt men i år skulle någon annan ha den så vi får bo i en annan. Jag har även varit i småland och åkt två gånger alltså. Sammanlagt har jag åkt 12 gånger i mitt liv, en vecka varje gång. Jag älskar verkligen fjällen och det skulle kännas konstigt att inte få kasta sig ut i backen något år. När jag var mindre åkte jag bara skidor. Men på senare år har jag även börjat åka snowboard, och jag älskar det med! Så dom senaste åren har jag kombinerat båda, åkt hälften skidor och hälften bräda. Men haha i alla fall nu blev det här väldigt långt :p Vi åker upp i Mars, är där när pappa fyller år precis som vi brukar. Och nu fyller han ju 50 också så det blir lite extra kul.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv. Jodå ;)

Söt bild!

2011-02-27 @ 13:23:07
URL: http://onlynattis.blogg.se/
Postat av: M A L I N :)

ooohh jaa :D

2011-02-27 @ 13:53:41
URL: http://outlives.blogg.se/
Postat av: DOLLY

yes yes

2011-02-27 @ 13:57:35
URL: http://fashionbydolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback