Två dagar

Dag 19 – Detta ångrar jag

Det finns ju alltid sjukt mycket saker man har gjort som man ångrar. Typ dumma saker mot någon annan, saker man skulle ha gjort men glömt bort, helt sjuka saker man aldrig skulle ha gjort. Kan inte komma på någon perfekt att skriva här. Men vi har alla och då menar jag ALLA, gjort saker som vi ångrar, i dom flesta fallen kan man inte göra något åt det nu i efterhand men sånt är livet. Jag brukar försöka tänka att om jag inte gjort det jag ångrar skulle kanske inte det där andra bra hänt.



Dag 20 – Mina förebilder

Mina största förebilder är helt klart mina föräldrar. Haha jag vet. Klassiskt svar men vad kan man säga då? det är dom som uppfostrat mig, gett mig en underbar uppväxt. Dom som kan allt, vet allt. Dom är helt enkelt bäst.

Jag har ju andra förebilder också, typ olika fotografer, bloggare, dansare, fotbollsspelare. En bra förebild är i alla fall en bra människa som gör något bra att se upp till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback