Its all about the money, money, money

Nu är jag hemma från jobbet igen, det har varit sjukt stressigt idag men varje gång jobbet blir sådär allmänt jobbigt tänker jag bara lön, lön, lön. Nu är det lön om 15 dagar och jag längtar som fan! :D höhö.

Ska kolla igenom mailen, svara på era underbara kommentarer & sen fixa mat. Tror jag ska göra Ris & Korvstroganoff! :) Har inga större planer för kvällen eftersom att jag börjar vid 6 imorgon, mindre kul!



Och så vill jag bara säga att jag saknar min älskling!


Kommentarer
Postat av: Elias

<3<3<3

2011-08-05 @ 18:25:04
Postat av: Johan

Ska se Umeå IK-matcher och jobba.

Hoppas du får en fortsatt fin sommar.

2011-08-05 @ 20:29:53
URL: http://soulreggaeochfotboll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback