15e augusti 2011

God morgon solstrålar! ♥

Åkte ju till Elias i Lördags, kom dit ganska sent så vi kollade på film. Water for elephants. Den var ganska seg.. men den hade nog varit grymt bra om jag inte varit så trött så att jag nästan somnade :p

Igår låg vi kvar i sängen till typ haha jag vet inte, halv fyra? Men gud så skönt det var, bara ligga och mysa med min älskling! Vi fixade frukost och gick iväg till bussen. När vi kom dit insåg vi att vi (haha eller jag) hade kollat fel, så bussen gick inte förens efter en timme. Vi hittade en plats i skuggan, la oss i gräset och bara pratade. När jag kommit in till stan fick jag vänta en timme på att nästa buss skulle gå hem hit till landet. Jag menar, måste bussarna gå så jävla dåligt på lördagar och söndagar? det är väl då dom flesta är lediga och kanske åker buss?



I väntan på bussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback