Fullt upp


(gammal bild)

Jag tog all tid jag hade att umgås med Pappa idag, träffar ju trots allt inte honom så ofta längre. Det blev en hel del plugg också när han var ute, men nu är jag klar med idrotten och engelskan, skönt!

Vi var bara tre pers på dansen ikväll så det blev inte mycket dansande.. vi satte oss och hade ett litet möte istället. Funderade lite över avslutningen oss så eftersom att det här är vår sista säsong tillsammans vill vi att det ska vara speciellt, många av oss har ju liksom dansat sen vi var riktigt små.

Nu ska jag göra mig klar för sängen och försöka somna lite tidigare än vanligt så att jag är pigg imorgon. För då blir det skola och efter det har jag klipptid och kanske träning på kvällen. Sov gott! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback