hejdå follingboväg 1

det känns faktisk lite sorgligt på något sätt, att jag har lämnat follingboväg 1 har ju ändå bott där i sex veckor.. Men idag efter skolan gick jag i alla fall till lägenheten och plockade ihop det sista, sen kom hyresvärden och jag gav han nycklar och allt sånt. Sen hämtade mamma upp mig och mitt flyttlass och körde oss hit. Jag har ägnat kvällen åt att packa upp mina grejer här, handlat lite mat, en tvättkorg, en sopkorg, lite handdukar och sånt på jysk och sen har jag kollat på IDOL med kusin :) Och jag måste säga, om inte Olle går vidare vet jag inte vad jag gör. det är när man ser hans uppträdanden man verkligen är stolt över att vara gotlänning. RÖSTA PÅ OLLE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback