usch, fy och blä!

Jag har precis vaknat i min säng, kl 15.12.
Imorse när jag vaknade mådde jag hur bra som helst, frisk som en nötkärna.. men typ vid 12 skulle jag åka med mamma till Slite, vi skulle handla och så skulle hon på systemet.. när vi kommer in i affären får jag världens magknip och orkar knappt stå upp för att det känns som att jag ska svimma så jag sätter mig ner på en sån där pall som man står på om man typ inte når till hyllan längst upp.. sen kommer vi ut ur affären och mamma säger att jag ser helt blek ut, vi sätter oss i bilen och åker typ 500 meter sen måste vi stanna för att det känns som att jag ska spy. Sen när vi nästan är hemma måste vi stanna igen.. och när vi kommer hem spyr jag (ursäka).
Efter det gick jag och la mig, sov 2 timmar..vaknade och tog en huvudvärkstablett, la mig ner lite igen och nu sitter jag här, känner ingenting, hur konstigt som helst!
Jag tror aldrig att jag har mått så äckligt som jag gjorde men jag inte att jag någonsin har blivit ´´frisk´´ så fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback